Vídeo de la xerrada telemàtica sobre concurs de trasllats 2014

El següent vídeo és fruit de la xerrada telemàtica sobre el concurs de trasllats organitzada per les  federacions d'educació de Catalunya, País vaelncià i les Illes Balears. Conté les resposta a les múltiples preguntes que ens heu fet arribar. És possible accedir directament a les preguntes i respostes, facilitant així la seva consulta.

Les Federacions d'Educació de CCOO de CatalunyaIlles Balears i País Valencià hem organitzat aquesta xerrada telemàtica.

Per a CCOO és un repte de coordinació i una experiència d'actualització per arribar al màxim de persones possible.

Les Federacions d'Educació de CCOO de CatalunyaIlles Balears i País Valencià organitzem una xerrada telemàtica, que podreu seguir en directe. Si teniu correu GMAIL, a més a més, podreu interactuar, intervenir-hi, fer preguntes directament als tres assessors que dirigiran/moderaran la xerrada.

Pensem que la mobilitat entre els tres territoris és significativa. Hem detectat la necessitat d'assessorar i informar a tothom que vulgui desplaçar-se a qualsevol d'aquests. I la solució que hem trobat és organitzar aquesta primera xerrada telemàtica.

Aquesta xerrada telemàtica informarà de les novetats i del procediment per participar en el proper concurs de trasllats, i especialment dirigida a les persones que opten a canviar de comunitat. Aquesta xerrada és complementària a les xerrades que CCOO estem fent presencialment arreu de Catalunya, País Valencià i les Illes.

RECORDA:

-Videoconferència interactiva i consultes: dilluns 3 de novembre, a les 18 hores.
-Es podrà seguir per Youtube, en qualsevol dels navegadors habituals. NO es necessita càmera. Només bona connexió a Internet.
-Si no el tens actualitzat, en uns minuts ho pots fer, molt fàcilment.
-Si tens correu gmail, podràs participar-hi amb les preguntes en directe als companys i a les companyes que dirigiran la xerrada.
-Recomanem connectar-se uns 10 minuts abans per assegurar-te que tens instal·lat/actualitzat el reproductor del teu navegador.

On podràs connectar-te?:
Webs de les federacions d'Educació de CCOO:

Saps que ens pots trobar i seguir a les xarxes?:

CONVOCATÒRIA TRASLLATS a les Illes Balears

Convocatòria de concurs de trasllats d’àmbit estatal publicada el BOIB Núm. 146 (23/octubre/2014):
    Termini de presentació d'instàncies: del 6 al 24 de novembre

• Resolució del director general d’Educació, Personal Docent, Universitat i Recerca de 6 d’octubre de 2014, per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d’àmbit estatal per a la provisió de places vacants als cossos d’inspectors al servei de l’Administració educativa i d’inspectors d’educació PDF

• Resolució del director general d’Educació, Personal Docent, Universitat i Recerca de 6 d’octubre de 2014, per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d’àmbit estatal, per als funcionaris dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica d’educació PDF

CONVOCATÒRIA TRASLLATS al País Valencià